Cum să crești eficiența afacerii tale cu ajutorul softului Breeze?
Fie că gestionezi un restaurant, un lanț de fast food-uri, un pub sau o cafenea, sistemul POS Breeze reprezintă o soluție avantajoasă pentru orice tip de locație HORECA. Este un POS Multi-property ușor de utilizat, intuitiv, prietenos cu angajații și, cel mai important, foarte util.
Breeze oferă mai multe funcționalități decât un terminal sistem POS restaurant tradițional, având numeroase avantaje ce derivă din utilizarea celor mai noi tehnologii. Oferă mobilitate, flexibilitate, raportare în timp real pe toate locațiile și management în timp real. În alte cuvinte, este un sistem gestiune restaurant care crește eficiența și rentabilitatea afacerii și, în același timp, satisfacția clienților.
Pe lângă toate aceste aspecte, acest sistem de gestiune restaurant, Breeze, poate fi integrat și cu softul Kiosk, care le permite clienților să plaseze comenzi în restaurant direct de pe un dispozitiv, fără să mai fie nevoiți să aștepte un ospătar sau să stea la rând pentru a plasa o comandă.
Care sunt funcționalitățile de top pe care softul Kiosk le oferă?
Softul Kiosk permite configurarea meniului oferit într-un singur loc, comun cu sistemul de marcare Breeze. Introducerea acestui sistem în cadrul restaurantului oferă posibilitatea de a prelua comenzi mai ușor de la clienți și de a reorganiza echipa operațională în vederea procesării eficiente a cererilor provenite de la clienți. Softul oferă suport în mai multe limbi, ceea ce reprezintă un avantaj atât pentru clienții care nu vorbesc limba română, cât și pentru personal.
Totodată, softul oferă posibilitatea de a afișa spre vânzare o selecție de produse din meniul restaurantului sau întregul meniu. Bineînțeles, permite afișarea promoțiilor curente din cadrul restaurantului, acceptă integrarea unui scanner pentru codurile de bare pentru acordarea de discounturi pe bază de vouchere și încărcarea de materiale video care pot fi rulate în timp ce se află în stare de standby. Prin urmare, softul poate afișa inclusiv reclame, video-uri de prezentare cu produse, oferte, promoții sau alte informații.
Căror tipuri de restaurante se adresează Kiosk?
Te-ar putea interesa si: Cum alegi metoda de aprovizionare cu apă la birou?
Kiosk se adresează tuturor tipurilor de restaurante, dar în mod special celor cu flux mare de comenzi, cum ar fi fast food-urile sau restaurantele cu autoservire, care se regăsesc în centrele comerciale. Afacerile care au implementat deja Kiosk se declară mai mult decât mulțumite, fiindcă softul a venit la pachet cu numeroase avantaje.
Datorită unui astfel de sistem integrat, personalul poate procesa mai eficient comenzile, clienții pot urmări în timp real pe un ecran vizibil statusul comenzilor și totul se desfășoară într-o manieră mai simplistă, fără presiune asupra nimănui.
În plus s-a dovedit faptul că în locațiile în care a fost implementat Kiosk-ul a crescut valoarea bonului mediu, clienții având tendința să comande mai mult atunci când nu simt presiunea unui casier. Practic instalarea unui Kiosk are ca și consecință imediată creșterea vânzărilor în locație.
Cum poți implementa Kiosk și la tine în restaurant?
Un sistem POS restaurant se implementează foarte ușor în orice tip de local. Are o configurare centralizată simplă, care este ușor de învățat și de utilizat de către întregul personal. Sistemul are o interfață interactivă, personalizabilă, care se învață în mai puțin de 30 de minute și nu necesită costuri adiționale pentru formare. Iar clienții, de asemenea, pot plasa comenzi foarte ușor, urmărind câțiva pași simpli.
Având în vedere multiplele funcționalități ale sistemului de gestiune restaurant Breeze și ale softului Kiosk, afacerile pot avea o eficiență mai crescută și o rentabilitate mai mare. Cu toate că necesită o investiție pe moment, este o investiție care se justifică și care se poate recupera chiar pe termen scurt.
Prin urmare, dacă dorești să eficientizezi modul de lucru al personalului, implementează un astfel de sistem POS restaurant. Va contribui la îmbunătățirea activităților interne și va fi foarte util pentru clienți și angajați. Mai mult chiar, automatizarea contribuie la creșterea gradului de satisfacție al clienților, un aspect prioritar când vine vorba de profitabilitatea unei afaceri, indiferent de dimensiunea ei!