Ioana Tinca despre trendul anului 2008 in design interior

Ioana Tinca despre trendul anului 2008 in design interior

Ce inseamna aceasta afacere pentru dumneavoastra?

Interior Store este mai mult decat o afacere, mai mult decat un job… Este o provocare si o satisfactie! Cand am lansat conceptul Interior Store am stiut ca piata romaneasca are nevoie de o astfel de companie – care sa ofere atat servicii de design interior : proiectare, consultanta – precum si produse de foarte buna calitate si cu un design deosebit: o companie care sa se ocupe de amenajarea locuintei de la faza de proiect pana la ultimele decoratiuni din casa.

Este o companie care cauta sa aduca mereu pe piata romaneasca cele mai noi trenduri in designul interior...Si cel mai important pentru mine este ca intotdeuna clientii nostri sunt multumiti de rezultatele obtinute.

Desigul interior s-a transformat intr-o arta. Ce cantareste mai mult, dorinta clientului sau magia artei?

Cred ca amandoua in egala masura.Este adevarat ca in orice afacere satisfacerea clientilor este cel mai important lucru.

La inceputul fiecarui proiect noi discutam cu clientii nostri, pentru a putea descoperi ce anume isi doresc, ce la place si ce nu; ce necesitati au, ce stil general de amenajare li se potriveste, etc. Este foarte important pentru noi sa aflam cat mai multe despre beneficiarii locuintei si sa creeam spatii estetice, functionale, unice, personalizate in functie de dorintele si preferintele acestora.

Au fost insa si proiecte pe care le-am refuzat. Sunt clienti care isi doresc in amenajarea interioara diverse lucruri cu care noi nu suntem de acord; cum ar fi plafoanele suspendate cu diferite modele, sau sute de spoturi amplasate in locuinta.
Este foarte important pentru noi sa creeam spatii elegante si rafinate....


( 1 votes, average: 5 out of 5 )